298 ΓΑΙΔΟΥΡΙΑ, ΕΝΑΣ ΣΑΜΑΡΑΣ, ΕΝΑΣ ΠΕΤΑΛΩΤΗΣ, 5 ΚΟΜΜΑΤΑ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ, 5 ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ! Η ΞΕΥΤΙΛΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΣΚΗΝΗΣ!

Πάλι τα ίδια ρε άχρηστοι; Πάλι τα ίδια ρε ξεφτιλισμένοι; Πέντε κόμματα στη βουλή, πέντε πορίσματα! Τι είστε εσείς ρε! Δεν έχετε τσίπα πάνω σας; Φυσικά και δεν έχετε, πουλημένοι! Η οργή μου ρε να σας πνίξει! Και εσάς και το σινάφι σας!!!

Και ποιον νομίζετε ότι κοροϊδεύετε ρε τίποτες; Εσάς κοροϊδεύετε...τον εαυτό σας, προσπαθώντας να πειστείτε ότι είστε αθώοι, μήπως και σας πάρει ο ύπνος το βράδυ! Να σας πάρει ρε μια και καλή!!! Όλους!!! Και μην μου πείτε το παραμύθι ότι τους βάζω όλους στο ίδιο τσουβάλι, ούτε το παραμύθι περί κοσμίων λόγων και λέξεων. Φτάνει πια ρε άχρηστοι! Αν υπήρχαν έντιμοι ανάμεσα σας, θα βγαίναν μπροστά με τον κόσμο και θα μιλούσαν για όλα!

Πολιτικές ευθύνες και αηδίες κομμένες και ραμμένες στα μέτρα σας, ξεφτιλισμένοι! Να πάω και εγώ ρε να κλέψω και να πω ότι το έκανα με πολιτικό σκοπό, να μου αποδοθούν πολιτικές ευθύνες και να χαίρομαι την λεία μου! Άχρηστοι 300 χαραμοφάηδες!!!
Ρε σεις μας καταστρέψατε το έχετε καταλάβει;;; Άχρηστοι, ανάξιοι, φιλοχρήματοι! Φτου σας ρε! Φτου σας!"

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ


ΠΗΓΗ : ΥΓΡΟ ΠΥΡ

Δεν υπάρχουν σχόλια: