Το τέλος του SeeGreek.blogspot.gr [GR+EN]


Το SeeGreek έφθασε στο τέλος του.
Ευχαριστώ απο καρδιάς όλους πρώτα
τους φίλους και μετά τους εχθρούς.
Μεταναστεύω οικογενειακώς για την
Αυστραλία στην οποία θα αφιερώσω
όση ζωή μου έμεινε να αγωνιστώ και
να φτιάξω το μέλλον των παιδιών μου.
Λυπάμαι πολυ, γιατι τελικά νίκησε η
Πατρίδα μου η οποία αντί να διώξει
τους ξένους διώχνει τους Έλληνες.
Εύχομαι καλή τύχη σε όλους αδέλφια μου.
Ο Θεός να βοηθήσει.

ΥΓ:
Είμαι απο αυτούς του διπλανού τραπεζιού
και δέν είμαι υπόχρεος στον λογαριασμό
αυτών που τα έφαγαν μαζί.


The end for SeeGreek.blogspot.gr
This is the end for SeeGreek.
I want to thank from my heart everybody,
first my friends and then my enemies.
I immigrate with my family to Australia
and there i will dedicate the rest of my
life to setup the future of my childern.
I am sorry, because my own Country has
won, instead to put away all strangers
she is putting away Hellenes. I wish to

you good luck my brothers. God help us.

PS:
I from those of the next table and i am
not obliged to the bill of those that
they have eaten them all together.

8 σχόλια:

BillyellasAZ(ellasAZ) είπε...

Καλή τύχη σου εύχομαι απ'τα βάθη της ψυχής φίλε μου... (Βασίλης από Καναδά)

ΑΔΗΣ είπε...

Σ'ευχαριστώ πολύ φίλε Βασίλη για
την ευχή και για την ανάρτησή σου.
Τα λάβαρα ψηλά εκεί στην ξενιτιά.

ΘΑΝΟΣ ΚΟΥΚ είπε...

Αδερφε μου Αδη αν και λυπαμαι παρα πολυ που θα σε χασω εν τουτοις θα σου πω ενα πραγμα....

Το ιντερνετ αδερφε μου ειναι παγκόσμιο......
Σε θερμοπαρακαλω καλε μου φιλε 2 πραγματα...
Πρωτον μην διαγραψεις το υπαρχον ιστολογιο...
Δευτερον φτιαξε ενα καινουργιο εκει στην μακρινη Αυστραλια και στειλε μας την διευθυνση... αν δεν μπορεις να ελεγξεις το παλιο...
(μην ξεχνας οτι το blogger.com δεν ειναι ελληνικο αλλα παγκοσμιο)

Δεν εχουμε την πολυτελεια αδερφε μου να χανουμε ουτε εναν μαχητη της πατριδας απο τις επαλξεις...

Καλη σου τυχη κι ο Θεός να ειναι μαζι σου.
Κρατα την Ελλαδα στην καρδια σου...
Ειμαι σιγουρος οτι θα βρεις συντομα τον τροπο να σε ξανακουσουμε....

ΑΔΗΣ είπε...

Ευχαριστώ για τα πάντα Θάνο, ειδικά για την φιλία σου.

Το SeeGreek δέν θα διαγραφεί (τουλάχιστον όχι απο εμένα)
απλά και θα το αφήσω ως εχει διότι έτσι και κάνω ανάρτηση
απο εκει με την ευθύτητα του λόγου μου, θα μας απελάσουν.

Σίγουρα σε κάποια στιγμή (μόλις στρώσουμε) θα δημιουργήσω
ένα άλλο blog για να συνεχίσω αλλα δέν ξέρω άν θα καταφέρω
να γίνω "ήπιος" στα 45 μου. Εκτός εάν η Ελληνική ικανότητα
προσαρμογής και σεβασμού της χώρας που διαβιούμε με αλλάξει.

Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου αδελφέ Θάνο,
Ο Θεός Η Παναγιά και οι Άγιοι είναι σύμμαχοι.
Αλέξανδρος (ΑΔΗΣ)

cummulus είπε...

Νά πᾶτε στό καλό καί νά προκόψετε. Σᾶς τό εὔχομαι ἀπό τά βάθη τῆς καρδιᾶς μου.
Τό ἱστολόγιο μήν τόν κλείνεις. Κράτα το ζωντανό, γιά νά μᾶς πλήροφορεῖς τουλάχιστον πῶς εἶναι τά πράγματα ἐκεῖ, ἀφοῦ πρῶτα βολευτεῖτε.
Ἡ Παναγιά μαζί σας!

zoyzoy είπε...

Αν και δεν ήμουν αναγνώστριά σου λυπάμαι πραγματικά που η ίδια η χώρα σε φέρνει σ'αυτή τη δύσκολη επιλογή.

Εύχομαι από καρδιάς να βρείς ότι εδώ δεν σου'δωσε η πατρίδα,δημιουργία,και ένα σίγουρο μέλλον για τα παιδιά σου!

Καλή εγκατάσταση!!

ΑΔΗΣ είπε...

(Τελευταίο σχόλιο)
Ανταποδίδω τις ευχές απο καρδιάς
προς όλους. Σας ευχαριστώ, αντίο.

Τιπούρτης Τρύφων είπε...

Φίλε Αλέξανδρε σου εύχομαι με όλη μου την καρδιά καλή τύχη.

Είναι τιμή μου που σε "γνώρισα" και συνεργάστηκα μαζί σου.
Είμαι σίγουρος πως θα προκόψεις εκεί που θα πας και θα διαδώσεις το Ελληνικό μας πνεύμα.

Περιμένω να έχουμε νέα σου όταν με το καλό εγκατασταθείς και να ξαναλειτουργήσεις το blog.

Ειλικρινά με εκτίμηση
Τρύφωνας